donderdag 17 mei 2012

annelies-weer een stapje verder

Ik heb eigenlijk niet zoveel nieuws te vertellen. Ik ben verder gegaan met het bekleden van de wanden met houten latten, het luik boven in de hal kan nu helemaal open en ik heb een begin gemaakt met de keuken. Ik ben begonnen met het maken van de onderkant van de gootsteen. Ik had daarvoor hele kleine geglazuurde steentjes gkocht en die geven een leuk resultaat.

En natuurlijk hebben we weer een filmpje gemaakt. Dit keer staat de man die ons altijd zo goed verzorgd in de schijnwerpers.


Tot de volgende keer,
Annelies de Kort

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien meiden dat jullie het samen zo gezellig hebben.

    hartelijke groetjes van manja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het ook heel leuk om te volgen dames maar ere wie ere toekomt: de man van de catering is óók niet mis !!!!!
    komplimenten voor hem van zijn schoonzus !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet