maandag 30 juli 2012

Annelies - aanrechtblad en meer

We hebben alweer een paar knutseldagen achter de rug en er begint schot in te komen. Vervelend is dat ik geen filmpjes meer kan toevoegen omdat de server van mijn camera niet meer werkt.
Dus dan maar weer ouderwets met foto's.

Ik heb een keukenblok gemaakt maar het aanrecht gaf problemen. Ik wilde zo'n ouderwetse granieten aanrecht. Allerlei mogelijkheden als spatten, fimo, vlock ed de revue laten passeren maar ik vond dat allemaal toch te grof. Uiteindelijk heb ik vogelzand gezeefd en dat geverfd met rotring inkt in verschillende kleuren. Een paar dagen laten drogen en toen gemengd.

Het aanrechtblad 2x geverfd en de laatste keer met een theezeefje het zand erop gestrooid.


Daarna 3x met vernis eroverheen ne nu ziet het er zo uit. Ik ben tevreden.


Volgende keer zal ik een foto van het geheel erbij doen want het begint nu toch al goed vorm te krijgen.

groetjes,
Annelies de Kort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet