zondag 25 november 2012

Annelies - De vaart zit erin

Twee donderdagen op een rij hebben we nu aan de keukens gewerkt en as. donderdag weer!
Margriet is nog steeds zeer content met haar toog zoals je op het filmpje kunt zien.

En ook ik schiet lekker op. Nu er al een deel geverfd is ziet het er al meteen beter uit. De trap voor in het portaal is klaar en ook de achterwand schiet op. Ik verheug me al op donderdag om dan weer verder te gaan.
Hier zijn mijn vorderingen te zien.
Tot binnenkort maar weer. Ik ben zo blij dat ik weer met mijn Flip kan spelen.

groetjes,
Annelies de Kort

4 opmerkingen:

  1. Hallo Margriet en Annelies,
    Ook ik ben blij dat Flip z'n best weer doet; enig om jullie zo bezig te zien! Dat schiet in ene al lekker op met die keukens! Gezellig hoor!Ik kijk alweer uit naar de volgende filmpjes!
    Hartelijke groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Jullie zijn weer bezig! Prachtige trap Annelies ;-) En Margriet...ik ben erg benieuwd naar die roerende lepel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig Joh! Ik zou trouwens best wel eens een vlieg aan de wand willen wezen als jullie samen bezig zijn. LOL En Margriet met haar telefoontje spelen? Wat doet ze dan??? Haha, daar weet ik het antwoord wel op, maar ik verklap het niet! :-) Maar eh, jullie keukens mogen er wezen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zeg.........groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet