zondag 31 juli 2011

Annelies - Het begin is er!

Afgelopen vrijdag hebben Margriet en ik dus zitten tekenen en meten. Mijn keuken moet in mijn wandkast passen en kan niet al te groot worden. Maar ik wil natuurlijk wel dat al mijn miniaturen erin passen.
Omdat ik nu eenmaal een mens van patronen ben heb ik er meteen een kartonnen mal van gemaakt.
Zo ongeveer gaat het worden.  Maar nu de mal er is heb ik al meteen een aantal veranderingen in mijn hoofd.
Van de week hout kopen en laten zagen, we willen aan de slag!

Last Friday Margriet and I started designing. My kitchen has to fit in my cupboard so I am limited in seize. But of course my miniatures have to fit.
I am used to make a pattern of everything so I made one from cardboard.
This is my first attempt. Now that I see it I already know what I will change.
This week we buy all the materials and start!

1 opmerking:

  1. even kijken of ik een reactie kan plaatsen onder het stukje van Annelies....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet