zondag 31 juli 2011

denken, denken en denken

We hebben wat afgedacht afgelopen vrijdag. Maar ik ben geen werker zoals Annelies. Bij mij groeien projecten onder mijn handen. Wel heb ik een tekening gemaakt hoe ik het ongeveer wil hebben...welke doorkijkjes en zo...maar meer niet. Was trouwens al vermoeiend genoeg hoor, dat denken. Maar sinds vrijdag zit het in mijn hoofd en blijf ik maar doorgaan met denken. Eerst de basis maar eens in elkaar zetten en dan verder kijken. Het voordeel deze keer is dat we de kast ook zelf gaan maken en dus het "plafond"open kunnen laten..wel zo handig.  Ik wil een keuken maken waar de "soos"gangers kunnen koken onder begeleiding van een kok, of alleen komen eten...dat kan ook. De bak wordt net zo groot als die van de soos, want dan kunnen ze op elkaar, ik woon nou ook weer niet zo enorm ruim...dus slim denken hoe en wat. Of het snel gaat zal afhankelijk zijn van mijn herstel. Ik ben nog steeds aan het revalideren van mijn ongeval dat ik gehad heb op 30 november 2010. Maar het herstel zit er goed in dus hupsakee aan de slag...maar of het echte mini ook al zal gaan? Dat wordt afwachten.

De spullen die we gemaakt hebben bij LOES SNOODIJK gaan er zeker in..en ik dacht aan een soort afhaalbalie te maken. En natuurlijk lekkere zitjes...maar hoe ik dat ga doen weet ik niet...
Ik wens jullie een fijne zondag....

Margriet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet