zaterdag 10 december 2011

annelies-knutselen en cupcakes maken

Eindelijk zijn we een klein beetje verder gegaan met de keuken. Een klein beetje maar? Ja, want om 1 uur hadden we een workshop cupcakes maken besproken.
Ik heb dus ook niets nieuws aan de keuken kunnen toevoegen.
Maar ik kan wel mijn cupcakes laten zien. Het was een hele leuke workshop met een heel leuk resutaat.
Kijk maar:



Today we worked a bit on our kitchen. Only a bit? Yes, because we had arranged to do a workshop cupcake decorating at one o'clock. Therefore I have no progress to show in my kitchen.
But I can show the cupcakes

3 opmerkingen:

  1. Petje af voor jullie filmtalenten.....ik lig hier helemaal dubbel hahahaha
    Jullie zijn ook wel een stel bij elkaar hoor ;-)

    Liefs, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als wij die filmpjes opnemen zijn we eigenlijk heel serieus. Maar als ik ze terug zie lig ik ook in een deuk.
    groetjes,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, moet een beetje aan het programma denken creatief met kurk van theo en thea.

    en zijn ze nu allemaal op?

    groetjes,
    teun.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet