zaterdag 10 december 2011

de zesde dag


Het komt door mij dat we zo sloom gaan met de keuken. Maar miniaturen gaat nog niet zo goed samen met de beperkingen die ik nog heb van mijn auto-ongeluk. Maar Annelies zou geen Annelies zijn  als ze niks zou verzinnen. Dus zijn we vanmorgen aan het miniaturen geslagen. Ik ben verder gegaan met de vloer, hoef tenslotte pakweg 2500 tegeltjes hebben :-) en Annelies is begonnen met haar hal. Na de luch zijn we naar de workshop cupcakes gegaan.




cupcakes van Margriet

cupcakes van Annelies

Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond, dus zijn we nog even naar Welkoop (Boerenbond voor onze Brabanders) en daar hebben we nog wat spulletjes gekocht. Helemaal leuk natuur, dus morgen nog een paar maken. De volgende keer neem ik de vloer mee naar huis en ga ik ook echt aan het project beginnen, en daar heb ik zin in.
Wel niet te lang achter elkaar en zo, maar gewoon lekker aan de gang.
Het was een leuke dag, zelfs met Annelies :-)



Margriet



1 opmerking:

  1. Dan maar in een langzaam tempo Margriet...kunnen wij buitenstaanders er juist lekker lang van genieten ;-) Vind het wel heel rot voor je dat het nog zo veel effect heeft op wat je kan doen!
    Mooie cupcakes...kan me voorstellen dat dat leuk was om te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet