donderdag 6 december 2012

Heel jammer....sneeuw

Het is ongetwijfeld voor vele droomweer, een wit Nederland met een mooi zonnetje erbij. Maar voor ons houdt dit winterse weer in...geen knutselen. Om nu mijn leven te wagen om naar Elst te rijden leek mij niet verstandig. Dus beide in eigen huis, geen knutselen aan de keuken. En ik had nog wel zoveel bedacht. Het blad op de toog moet er gedeeltelijk weer af...er moeten bakken in, en frezen kan ik niet dus het moet gezaagd gaan worden...ach zo blijven we van de straat. Annelies had er zo'n zin in om met haar vloer aan de gang te gaan....die van mij is nog lang niet klaar... Misschien is het goed om er een weekje tussen te hebben....want als we vaak bijelkaar op de lip zitten wordt de spanning voor ons veel te hoog, we noemen het humor...maar of het dat ook is ? :-)

Maar we gaan binnenkort weer door hoor, als het weer het toe laat... Voor vandaag...mijn huisje poetsen en een stukje van mijn cursus doen...

Margriet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet