vrijdag 21 december 2012

Annelies - De keukenvloer ligt!

Ik zit hier achter de computer te glunderen. Gisteren heb ik de keukenvloer gelegd en ik was er helemaal blij mee. Vanmorgen meteen weer even gaan kijken of ik hem nog steeds mooi vind. Ja hoor, die vloer is precies zoals ik hem wilde hebben.
Op deze foto kun je de kleurnuances goed zien.
En aan het eind van de dag zag de keuken er zo uit:
Ik ben dik tevreden.  Hier op het filmpjes kun je alles nog wat beter zien.

En ook Margriet had het duidelijk naar haar zin. Kijk maar op het filmpje met welke ingewikkelde klus zij bezig is.

Allemaal fijne feestdagen en een goed 2013 toegewenst!
Annelies de Kort




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vloer Annelies!!!
    Maar flauw dat je Margriet zo in de war probeerde te brengen hahaha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O O O, ik lach me naar om jullie 2 maffe meiden maar MOOI is het, komplimenten hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet