zaterdag 23 februari 2013

en weer een stapje verder

Vandaag zijn we er weer tegenaan geknald. Annelies heeft een heel oud boek gehad met daarin prachtige houtsnijwerk maar niet zoals we dat kennen. Dus een hele nieuwe techniek. Ze was daardoor behoorlijk zwijgzaam. Maar ook al is het oefenen, het ziet er prachtig uit. Wie weet vereerd ze ons nog met een foto.
Ik ben verder gegaan met het leggen van de vloer. Toch leuk om zoiets te zien groeien. Nog lang niet klaar maar ik heb tegels voldoende dus de volgende keer ga ik gewoon verder. Ook ik ben even met het houtsnijwerk bezig geweest. Maar dan nog van de workshop van Ann High. Dat is nog lang niet klaar. Maar oefening is oefening en daar draait het om. Het kost me fysiek wel heel veel, maar het is zo leuk om te doen, een echte aanrader... Hier nog een foto van de vloer, die lijkt zwart wit maar is donkerrood grijs.....Binnenkort gaan we vast weer verder.

Margriet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet