maandag 1 augustus 2011

wat een gedoe zeg, zo'n blog

Het is zo makkelijk om een blog te maken, werd ons verteld. Maar eerlijk gezegd zijn we al een weekend bezig om van alles uit te zoeken. Gelukkig miniatuur ik nog niet echt (veel) maar heb ik mijn energie hier in gestoken. Ik hoop nu dat mensen een reactie kunnen plaatsen en in bijzondere gevallen kunnen vertalen naar het Russisch of zo :-)
Als het waar is wat andere zeggen, kunnen we binnen no-time "lezen en schrijven" met dit blog. We hopen maar dat het zo is.
Als het goed is zit Annelies niet alleen in de tuin met dit mooie weer, maar wordt het hout gezaagd. En Annelies kennende komt die haar afspraken wel na. Ik hoop zaterdag weer naar Elst te gaan en te beginnen met het in elkaar zetten....duimen even dat het goed gaat met me en ik de energie heb om te gaan. Ik heb er namelijk zo'n zin in.
Ik hoor de vogeltjes heerlijk fluiten buiten, ze genieten van een mooie zomeravond. Ik denk dat ik dat nu ook maar ga doen. Ik heb mijn boek nog lang niet uit...dus hup naar buiten en even genieten van deze hele mooie avond.
Groet Margriet

3 opmerkingen:

  1. eeens even kijken of dit lukt ;-)
    Het wordt echt makkelijker hoor...het bloggen...zolang Blogspot een beetje blijft meewerken LOL
    Veel plezier alvast gewenst aankomende zaterdag...ik ben benieuwd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lukt me niet een reaktie te plaatsen onder mijn Google account. Nu maar eens anoniem proberen.
    Doei
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat lukte. Dan wens ik jullie verder veel plezier op zaterdag en in de toekomst lukt het misschien wel via Google. Anders maar op deze manier. Ik snap ook niet goed waarom....
    Doei nogmaals
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet