vrijdag 11 januari 2013

weer een stapje verder

Tja, we zijn weer een stapje verder. Bij Annelies is eigenlijk de sfeer al helemaal aanwezig. Dat heb je kunnen zien op de foto's. Bij mij nog niet. Ik ben weer bezig geweest met het verven van mijn "tegeltjes". Nog 1 dag en ze zijn allemaal klaar. Dan kan ik ook aan de vloer beginnen. Dit keer geen film gemaakt want echt veel nieuws was er niet te showen. of je moet er van houden 2 "hard"werkende vrouwen te zien... Annelies was erg aardig tegen me, maar dat hadden we vooraf afgesproken, ik heb haar laten winnen met webfreud....kon ze haar q kwijt. Met omkopen kom je wel een heel eind :-). Peter heeft weer met veel passie de lunch verzorgd, altijd gezellig. Als het weer het toelaat gaan we volgende week verder, wellicht kunnen we dan weer wat meer tonen.

Margriet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet