vrijdag 16 september 2011

Annelies-wat ik kocht in engeland

vorige week waren wij 10 dagen in Zuid Engeland. Een heerlijke tijd gehad en heel veel gezien. Ook heb ik op de beurs in Epsom gestaan. Dat was niet zo'n succes maar ik heb er wel iets moois voor de nieuwe keuken gekocht. Kijk een, dit is echt ijzer en met de hand gemaakt door tony hooper.
is het niet prachtig?

Het verslag over vandaag heeft Margriet prima gedaan. Ik heb dus ook zo'n stoel en een tafel in aanbouw.
Saai he, we hebben niet gekibbeld en gewoon naar de radio geluisterd en hard gewerkt.

2 opmerkingen:

  1. Wat een GEWELDIG deurbeslag enzo...!!
    Je zult wel erg moe zijn geweest van de trip, kan me anders niet voorstellen dat jullie niet gekibbeld hebben..;o))
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor Joyce. Ik was juist heerlijk uitgerust. Maar soms gedragen wij ons net als grote mensen.
    groetjes,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet