vrijdag 30 september 2011

een mooie (laatste) september dag

Alweer dag 5, nou ja, we hebben niet alleen aan de keuken gewerkt in die 5 (niet hele) dagen. Maar vandaag was het bijzonder, in de zon, wie had dat nou gedacht. Annelies heeft het werk al laten zien, die staan hieronder. Helaas was er wel weer "iets" voorgevallen. We waren druk met die tegeltje en gingen even naar binnen om wat te eten. slaat er een klein windvlaagje onder mijn papier en hupsakee daar gingen mijn nog natte tegeltjes. Je kent Annelies, geen medelijden maar hup de video camera erbij.En maar lachen en lachen, het zou haar nooit overkomen natuurlijk...Maar wraak kan heel zoet zij, zeker als het al lang in een vat zit te wachten...grinnik.
Maar verder verliep de dag zonder kibbelen en heb ik pas een kleine 500 tegeltjes gezaagd van de 2000 die ik ongeveer nodig heb. Er zijn er denk ik een kleine 100 geverfd voor de eerste keer. Ik ben niet tevreden over de kleur rood, dus daarvoor moet ik nog op jacht. Maar omdat het de eerste laag betreft is dat niet zo erg. Ook ik heb een klein filmpje gemaakt met de iphone, een kijken of jullie die kunnen zien...

fijne dag

Margriet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet