vrijdag 23 september 2011

saai?

Tja, het begint wat saai te worden. Zeker voor de lezers die van "vuurwerk" houden. Maar vandaag was het zonder kibbelen gegaan. Alweer, hoor ik u zeggen, ja alweer.... We moeten toch langzamerhand iets gaan bedenken om ons imago niet kwijt te raken van kibbelaars.....Zelfs niet gekibbeld toen we beide met de zaagmachine bezig waren, geen woord gevallen, geen bloedspatje te zien... tja..saai. We hebben gesproken over politiek, katten en muizen, drank, pubers, school en huiswerk en wat niet meer....en geen gekibbel!

Maar de tafel van Loes is af, nog wat boenen en zo en dan is die klaar. We hebben een start gemaakt met onze tegelvloeren op de manier van Annelies...dus ik geef het geheim niet prijs. Maar meer dan een start was het nog niet. In mijn hoofd groeit de kantine met stappen. Het lijkt erop dat ik ook steeds weer wat kleiner kan werken. Helaas niet te lang achter elkaar..en ik bedenk me nu. DAT is de reden van het niet-kibbelen. We zijn gewoon niet lang genoeg bij elkaar. Ik vertrek na een paar uurtjes weer omdat het voor mij op dat moment voldoende is geweest. Pff gelukkig, ik hoef me geen zorgen te maken...dat kibbelen komt weer...Dus heb ik de lezer weer gerustgesteld.

Margriet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat U een reactie (gaat) geven...we stellen het op prijs.
met vriendelijke groet
Annelies en Margriet